در این راهنما، نحوه تایید محل خدمت افراد شاغل در نهادهای مالی عضو کانون کارگزاران توسط نماینده آموزشی شرح داده می‌شود. لذا خواهشمند است جهت بهره مندی اشخاص وابسته به اعضا از تخفیف خدمات آموزشی به نکات ذیل توجه فرمایید:

راهنمای تایید عضویت اشخاص وابسته به اعضا کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار

(توسط نماینده آموزشی)

نماینده آموزشی، فردی است که توسط مدیرعامل شرکت به منظور یکپارچه سازی بانک اطلاعات آموزشی، تسریع و تسهیل فرایند ثبت نام و بهره مندی از تخفیف به هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی کانون، انتخاب شده است.

نکته1:تخفیف قابل ارائه به اشخاص وابسته به اعضا کانون به هنگام ثبت نام در دوره های آموشی، 25 درصد می باشد که پس از تایید نماینده آموزشی اعمال می گردد.

نکته2:نماینده آموزشی می‌بایست وضعیت استخدامی پرسنل شرکت را به صورت منظم چک کند و با تغییر در آن، اصلاحات لازم را در سامانه آموزشی کانون اصلاح نماید.

نکته3:نام کاربری و رمزعبور نماینده آموزشی، توسط کارشناسان آموزش هر دو کدملی تعریف شده است. لطفا پس از ورود به سامانه، رمز عبور خود را تغییر دهید. همچنین نسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنید.

نکته4:چنانچه پرسنل شرکت به هنگام ثبت نام محل خدمت خود را اشتباه درج نمایند و یا به صورت فرد آزاد اقدام به ثبت‌نام نمایند مشمول تخفیف نشده و هزینه دوره به صورت کامل دریافت می‌گردد.

لذا خواهشمند است جهت تایید محل خدمت پرسنل خود به راهنمای گام به گام تصویری ذیل توجه فرمایید:

1. در ابتدا از طریق لینک Lms.seba.ir وارد سایت آموزش کانون کارگزاران شوید.

2. سپس گزینه (ورود/عضویت) را انتخاب نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

(نام کاربری و رمزعبور نماینده آموزشی، توسط کارشناسان آموزش هر دو کدملی تعریف شده است. لطفا پس از ورود به سامانه، رمز عبور خود را تغییر دهید. همچنین نسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنید.)

3. از طریق منوی موجود، گزینه اشخاص حقوقی را انتخاب نموده و وارد لیست شرکت‌ها شوید.

4. در این لیست نام شرکت خود را مشاهده می‌کنید، با کلیک بر روی "اطلاعات بیشتر" دو گزینه قابل مشاهده است.

5. با استفاده ازگزینه (مشاهده اطلاعات/بروزرسانی)  اطلاعات شرکت را بروزرسانی و در انتهای صفحه با استفاده از "بروررسانی" اطلاعات را ذخیره نمایید.

6. از طریق گزینه (لیست نفرات) اعضای شرکت قابل مشاهده هستند. در لیست نفرات، اسامی و اطلاعات افرادی که در شرکت شما مشغول به کار هستند نمایش داده می‌شود که شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، وضعیت پرونده آموزشی، وضعیت در سامانه، وضعیت محل خدمت و بروزرسانی اطلاعات افراد می‌باشد.

7. با استفاده از گزینه "بروزرسانی وضعیت" فرم اطلاعات هر فرد برای شما نمایش داده می‌شود که شامل مشخصات فردی و تحصیلی و ..... می‌باشد.

8. پس از بررسی اطلاعات فرد و صحت‌سنجی آن، در قسمت انتهای فرم تیک گزینه محل خدمت را درج و با استفاده از گزینه بروزرسانی آن را ذخیره نمایید.

9. پس از تایید محل خدمت، ستون وضعیت محل خدمت از حالت "عدم تایید"  به "تایید شده" تغییر می یابد و فرد می‌تواند از تخفیف‌های دوره‌های آموزشی کانون استفاده نماید.