Image
جمعه 1403/01/10   |   ورود / عضویت

شماره تماس واحد آموزش کانون 02184087 داخلی 2 می باشد

با توجه به شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند

بستر اینترنت با حداقل سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه مورد نیاز است. )برای دوره‎هایی که امکان بهره‎گیری از تصویر استاد از طریق وب‎کم می‎باشد، حداقل سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه می‎باشد(.

دانش‎پذیران از تمامی مرورگرهای موجود مانند Firefox،GoogleChrome، Internet Explorer،Safari ،MicrosoftEdge و... می‎توانند جهت اتصال و ورود به کلاس استفاده نمایند. ترجیحاً از مرورگرهای Firefox و Chrome استفاده شود. هم‎چنین به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، نسبت به بروز بودن مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید.

افزونه‎ی Adobe Flash Player می‎بایست بر روی مرورگر مورد استفاده نصب شده باشد. جهت دریافت افزونه روی این لینک  کلیک کنید. (در صورت استفاده از افزونه‎های دیگر برای اجرای فرمت فلش، نیاز به نصب این افزونه نیست.(

در هنگام اتصال و حضور مجازی در کلاس، وب‎کم رایانه‎ای که از آن استفاده می‎کنید را (در صورت وجود) غیر‎فعال کرده و از آن استفاده ننمایید.

جهت استماع بهینه‎ی صدای استاد از بلندگو و یا هدفون مناسب استفاده نمایید. (قبل از شروع کلاس از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید).

در صورت امکان طرح سؤال به صورت غیر‎نوشتاری در کلاس مجازی و از طریق صوت، عملکرد میکروفون رایانه‎ی خود را از قبل بررسی نمایید.

در زمان اتصال به کلاس ترجیحاً از سایر نرم‎افزارها استفاده ننمایید.

قبل از شرکت در دوره های مجازی مطالعه این فایل توصیه می گردد.

اشخاص وابسته به اعضا شامل تخفیف 25 درصدی در ثبت نام کلیه دوره ها میباشند.

1- مخاطبان برای ثبت­ نام در دوره­ های آموزشی، ابتدا باید عضو سامانه Lms.seba.ir شوند.

2- پس از ساخت پروفایل، دانش پذیر جهت شرکت در دوره‌های کاربردی نیازمند تایید پروفایل می‌باشد، به این منظور بایدنسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام نموده و تصویر عکس پرسنلی و تصویر کارت ملیخود را بارگذاری نماید.

3- جهت بهره‌مندی از تخفیف اشخاص وابسته به اعضا،پروفایل شما باید مورد تایید نماینده کارگزاری محل خدمت شما برسد، برای این منظور با رابط آموزشی محل خدمت خود در تماس باشید. در صورت عدم رعایت قوانین هیچ گونه مسئولیتی بابت اعمال تخفیف بعد از ثبت نام متوجه کانون نمی باشد.

4- برای اطلاع ازجزئیات هریک از دوره­ های آموزشی کانون کارگزاران به سامانه Lms.seba.ir مراجعه نمایید.

5- با توجه به استقبال از دوره­های آموزشی کانون اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به ثبت­نام نمایند.

6- متقاضیان انحصاراً از طریق پنل کاربری شخصی خود اقدام به ثبت­ نام نمایند.

حضور و غیاب دانشجو توسط مدرس درس و براساس گزارش سامانه آموزش مجازی انجام خواهد شد.

کلاس های که در بستر Adobe Connect می‌باشند ضبط می‌شوند ولی کلاس های مجازی در بستر Skyroom قابلیت ضبط و اجرای مجدد را ندارند.

کافی است با پشتیبان فنی (داخلی 207) تماس بگیرید.

شماره تماس: 84087-021

انصراف از شرکت در دوره ­های کانون پس از ثبت­ نام، مستلزم ارسال  " درخواست عودت"  از طریق پروفایل خود و به شرح ذیل می ­باشد :

در صورت برگزار نشدن دوره، کل مبلغ شهریه به دانش ­پذیر عودت خواهد شد.

در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی بیش از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 30 % از مبلغ کل شهریه به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.

در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی کمتر از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 50% از مبلغ کل به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.

چنانچه دانش ­پذیر پس از برگزاری دوره و یا در طول دوره، درخواست انصراف از ثبت ­نام و عودت شهریه پرداخت شده را نماید، کانون هیچ­ گونه مسئولیتی را در قبال عودت شهریه نخواهد داشت.

درخواست انصراف و عودت شهریه ویژه دوره­ های آموزشی بوده و کانون هیچ­گونه مسئولیتی در قبال عودت شهریه آزمون­ های ثبت ­نام شده، نخواهد داشت.

*مراجعه حضوری از ساعت 13الی 15 به محل کانن کارگزاران با ارائه کارت شناسایی معتبر

*ثبت درخواست ارسال پستی بر روی سامانه آموزش ،قسمت ثبت آنلاین ،درخواست ارسال پستی گواهینامه صادره ازکانون

توجه: در صورتی که شخص دیگری جهت دریافت مدرک شما اقدام میکند مراحل زیر باید طی شود:

ارسال معرفی نامه در اتوماسیون اداری توسط کارگزاری ، ذکر مشخصات و شماره تلفن همراه نماینده کارگزاری و مشخصات و گواهینامه های پرسنل کارگزاری

به اطلاعیه دوره ها مراجعه فرمایید

تکمیل فرم در خواست ارسال المثنی ،ارسال کپی کارت ملی و شناسنامه و فیش واریزی 80 هزار تومان به  کارشناس اجرایی

با ثبت تیکت در سامانه موضوع را به کارشناسان آموزش اطلاع دهید.

اطلاعات و راهنمای شرکت در کلاس برای دانش پذیر پیامک می شود در صورت عدم عدم اطلاع رسانی یک ساعت قبل از موعد مقرر شروع دوره با کارشناس دوره تماس حاصل نمایید.

با مراجعه به سایت به نشانیLms.seba.irقسمت "ثبت نام آنلاین" مجموعه دوره های آموزشی در حال ثبت نام قابل مشاهده است. با ورود به لینک ثبت نام توضیحاتی درباره خود دوره هم داده شده است

پذیرش اوراق، پذیرش کالا:

  • دارا بودن گواهی­نامه تحصیلی دیپلم مورد تائید وزارت آموزش و پرورش به همراه گواهی­نامهICDLسطحIیا بیش از یک سال سابقه کار
  • در صورت دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر نیازی به سابقه کار و یا گواهی­نامهICDLسطحIنمی­باشد
  • در صورت دارا بودن دیپلم کامپیوتر نیازی به سابقه کار و یا گواهی­نامهICDLسطحIنمی­باشد

نکته:افرادی که پیش نیاز یک سال سابقه کار را دارند، به منظور اثبات یک سال سابقه کار یا باید سابقه کار خود را از از طریق سابقه بیمه خود ارائه دهند و یا معرفی‌نامه‌ای از شرکت کارگزاری مبنی بر اشتغال ایشان طی بازه زمانی بیش از یک سال ارائه دهند.

نظارت و برخط گروهی:

1- کارت ملی

2- صفحه اول شناسنامه

3 -مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی مورد تایید وزارت علوم)

دوره ویژه دریافت "معامله گری بازار سرمایه":

شامل چهار گواهی‌نامه معامله‌گری اوراق تامین مالی، معامله‌گری بورس کالا، معامله‌گری بورس انرژی و معامله‌گری ابزار مشتقه می‌شود.

افراد در صورت قبولی در آزمون "معامله‌گری بازار سرمایه" که توسط سازمان بورس برگزار می‌شود می‌توانند در کلاس سازوکار بورس مربوطه شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی‌نامه خود شوند.

مدرک "معامله‌گر برخط گروهی":

افراد پس از شرکت در کلاس آموزشی دوره و موفقیت در آزمون پایان دوره که توسط کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود گواهی‌نامه خود را دریافت می‌کنند.

1- در سایت به نشانی Lms.seba.ir

2- در کانال تلگرام به نشانی Seba_amuzesh

3- در کانال اینستاگرام به نشانی Iranianseba

دانش پذیر در صورتی میتواند شامل معافیت شود که درس مشترک را قبلا در دوره ای گذرانده باشد و مدرک آن دوره را دارا باشد. (به بند معافیت ها در اطلاعیه دوره مراجعه شود)