Image
يكشنبه 1404/02/28   |   ورود / عضویت

شما می‌توانید از طریق ثبت تیکت در پروفایل خود و یا ارسال پیام در فضای مجازی به نشانی ذیل با ما در ارتباط باشید.

ادمین تلگرام: https://t.me/Seba_Communication

ادمین اینستاگرام: seba.amuzesh

پرسش در خصوص آزمون جبرانی دوره‌های کاربردی: https://t.me/Seba_Azmoon

شماره تماس کانون کارگزاران 84087-021 می‌باشد.

داخلی همکاران به شرح جدول ذیل می‌باشد:

نام و نام خانوادگیسمتداخلیایمیل
سعید معین نمینیکارشناس مسئول آموزش203s.moein@seba.ir
سارا پروینکارشناس مسئول آموزش206S.parvin@seba.ir
لیلا اباذریکارشناس تولید محتوا204l.abazari@seba.ir
افسون تمیزیکارشناس آموزش205A.tamizi@seba.ir
میثم عباسیکارشناس پشتیبانی آموزش207M.abbasi@seba.ir

خیر. تنها به هنگام شروع دوره (قبل از برگزاری اولین جلسه) پیامکی به منظور اطلاع رسانی ارسال می‌شود و دانش‌پذیر موظف به مشاهده برنامه زمانی دوره و برای مطلع شدن از تاریخ برگزاری هر کدام از جلسات به پروفایل خود رجوع کند.

کلاس های مجازی کانون در بستر پلتفرم بومی Skyroom برگزار می‌شوند.

برای شرکت در کلاس نیازی به نصب نرم افزار نیست. اسکای روم یک پلتفرم تحت وب هست و کافیه لینک کلاستون رو داخل نوار جستجو بالای مرورگر کروم یا فایرفاکس وارد کنید و در مرحله ی بعد وارد کلاس تون بشید. در صورتیکه از گوشی موبایل اندروید استفاده میکنید، میتوانید اپلیکیشن نسخه اندروید اسکای روم رو از لینک زیر دانلود بفرمایید.

https://www.skyroom.online/apps-landing

بستر اینترنت با حداقل سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه مورد نیاز است. )برای دوره‎هایی که امکان بهره‎گیری از تصویر استاد از طریق وب‎کم می‎باشد، حداقل سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه می‎باشد.

دانش‎پذیران از تمامی مرورگرهای موجود مانند Firefox،GoogleChrome، Internet Explorer،Safari ،MicrosoftEdge و... می‎توانند جهت اتصال و ورود به کلاس استفاده نمایند. ترجیحاً از مرورگرهای Firefox و Chrome استفاده شود. هم‎چنین به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، نسبت به بروز بودن مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت استماع بهینه‎ی صدای استاد از بلندگو و یا هدفون مناسب استفاده نمایید. (قبل از شروع کلاس از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید).

در صورت امکان طرح سؤال به صورت غیر‎نوشتاری در کلاس مجازی و از طریق صوت، عملکرد میکروفون رایانه‎ی خود را از قبل بررسی نمایید.

در زمان اتصال به کلاس ترجیحاً از سایر نرم‎افزارها استفاده ننمایید.

اشخاص وابسته به اعضا تخفیف 25 درصدی در ثبت نام کلیه دوره های مشمول تخفیف خواهند شد.

1- مخاطبان برای ثبت­ نام در دوره­ های آموزشی، ابتدا باید عضو سامانه Lms.seba.ir شوند.

2- جهت بهره‌مندی از تخفیف اشخاص وابسته به اعضا، پروفایل شما باید مورد تایید نماینده کارگزاری محل خدمت شما برسد، برای این منظور با رابط آموزشی محل خدمت خود در تماس باشید. در صورت عدم رعایت قوانین هیچ گونه مسئولیتی بابت اعمال تخفیف بعد از ثبت نام متوجه کانون نمی باشد.

اشخاص وابسته به اعضا تنها در صورت تایید توسط نماینده آموزشی محل خدمت خود شامل تخفیف ویژه اعضا (25 درصد) خواهند شد.لازم به ذکر است در صورتی که توسط نماینده آموزشی تایید نشده باشید شامل تخفیف نشده و مسئولیت آن با خود دانش‌پذیر خواهد بود. (جهت مشاهده راهنما کلیک کنید)

* برای اطلاع ازجزئیات هریک از دوره­ های آموزشی به اطلاعیه آن دوره مراجعه نمایید.

حضور و غیاب دانشجو توسط مدرس انجام خواهد شد. و  در صورت غیبت مطابق بندهای اطلاعیه مسئولیت آن به عهده دانش‌پذیر می‌باشد. افراد می‌توانند در صورت وجود ابهام از ثبت حضور خود توسط مدرس با کارشناسان آموزش تماس حاصل فرمایند.

توجه: خواهشمند است قبل از پرداخت، صورت حساب خود را مشاهده فرمایید و در صورت نبود مشکل اقدام به پرداخت نمایید. در صورت وجود مغایرت مراتب را از طریق تیکت اطلاع‌رسانی فرمایید. ثبت نام شما محفوظ بوده و در حالت رزرو قرار خواهد داشت. (مواردی که در صورت‌حساب باید بررسی شوند عبارتند از دروس حذف شده به دلیل معافیت و اعمال تخفیف ویژه اعضا)

نکته1: باتوجه به اینکه سامانه به طور هوشمند دروس لازم برای شما را انتخاب می‌کند افرادی که خواهان معافیت از دروس مشترک هستند، تنها در صورتی مشمول آن خواهند شد که تصویر مدارک حرفه‌ای خود را در سامانه بارگذاری کرده باشند. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه کانون نخواهد بود (جهت مشاهده راهنما بارگذاری مدارک کلیک کنید)

جهت کسب اطلاع بیشتر راجع به معافیت ها به اطلاعیه هر دورهه مراجعه فرمایید.

نکته2 : اشخاص وابسته به اعضا تنها در صورت تایید توسط نماینده آموزشی محل خدمت خود شامل تخفیف ویژه اعضا (25 درصد) خواهند شد.لازم به ذکر است در صورتی که توسط نماینده آموزشی تایید نشده باشید شامل تخفیف نشده و مسئولیت آن با خود دانش‌پذیر خواهد بود.(جهت مشاهده راهنما کلیک کنید)

کافی است با پشتیبان کلاس های آموزشی (داخلی 207 آقای عباسی) تماس بگیرید.

شماره تماس: 84087-021

با توجه به حقوق مالکیت معنوی محتوای آموزشی کلاس ها ضبط نمیشوند.

دوره تکمیلی "معامله گری بازار سرمایه":

شامل چهار گواهی‌نامه معامله‌گری اوراق تامین مالی، معامله‌گری بورس کالا، معامله‌گری بورس انرژی و معامله‌گری ابزار مشتقه می‌شود.

افراد در صورت قبولی در آزمون "معامله‌گری بازار سرمایه" که توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار می‌شود می‌توانند در کلاس های آموزشی کانون شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی‌نامه خود شوند.

دوره کاربردی "معامله‌گر برخط گروهی":

افراد پس از شرکت در کلاس های آموزشی و موفقیت در آزمون پایان دوره که توسط کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود گواهی‌نامه خود را دریافت می‌کنند.

ایستگاه معاملاتی نامک فقط به افرادی که دارنده گواهی‌نامه های "معامله‌گری اوراق تامین مالی، معامله‌گری بورس کالا، معامله‌گری بورس انرژی و معامله‌گری ابزار مشتقه" (صادره توسط سازمان) هستن تعلق خواهد گرفت.

1- در پرتال سامانه آموزش

2- در کانال تلگرام به نشانیhttps://t.me/Seba_Amuzesh

3- در کانال اینستاگرام به نشانی seba.amuzesh

انصراف از شرکت در دوره ­های کانون پس از ثبت­ نام، مستلزم ارسال  " درخواست عودت"  از طریق پروفایل خود و به شرح ذیل می ­باشد :

در صورت برگزار نشدن دوره، کل مبلغ شهریه به دانش ­پذیر عودت خواهد شد.

در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی بیش از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 30 % از مبلغ کل شهریه به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.

در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی کمتر از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 50% از مبلغ کل به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.

چنانچه دانش ­پذیر پس از برگزاری دوره و یا در طول دوره، درخواست انصراف از ثبت ­نام و عودت شهریه پرداخت شده را نماید، کانون هیچ­ گونه مسئولیتی را در قبال عودت شهریه نخواهد داشت.

درخواست انصراف و عودت شهریه ویژه دوره­ های آموزشی بوده و کانون هیچ­گونه مسئولیتی در قبال عودت شهریه آزمون­ های ثبت ­نام شده، نخواهد داشت.

همچنین میتوانید با داخلی 206 خانم پروین تماس حاصل فرمایید.

1- مراجعه حضوری از ساعت 13الی 15 به محل کانن کارگزاران با ارائه کارت شناسایی معتبر

2- ثبت درخواست ارسال پستی بر روی سامانه آموزش ،قسمت ثبت آنلاین ،درخواست ارسال پستی گواهینامه صادره ازکانون

توجه: در صورتی که شخص دیگری جهت دریافت مدرک شما اقدام میکند مراحل زیر باید طی شود:

ارسال معرفی نامه در اتوماسیون اداری توسط کارگزاری ، ذکر مشخصات و شماره تلفن همراه نماینده کارگزاری و مشخصات و گواهینامه های پرسنل کارگزاری

در پروفایل آموزشی خود قسمت "پشتیبانی"، "ثبت تیکت" با موضوع درخواست گواهی المثنی اقدام فرمایید.

اطلاعات و راهنمای شرکت در کلاس یک روز قبل از شروع دوره برای دانش پذیر پیامک می شود در صورت عدم دریافت پیامک قبل از شروع دوره حتما با کارشناسسان واحد آموزش تماس حاصل نمایید. (داخلی 207 آقای عباسی)

به اطلاعیه هر دوره می‌بایست مراجعه شود

خیر

شما مختارید از هر دفترچه ای که تمایل دارید شروع به پاسخ دادن سوالات بکنید.

به اطلاع کلیه دارندگان گواهی‌نامه های کاربردی بازار سرمایه می‌رساند اعتبار گواهی‌نامه های صادره تا اطلاع ثانوی مادام العمر بوده و نیاز به طی فرایند تمدید ندارند.

---