راهنمای تایید محل خدمت اشخاص وابسته به اعضا کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
جهت بهره مندی اشخاص وابسته به اعضا از تخفیف 25 درصدی دورههای آموزشی و همچنین تعلق گرفتن امتیاز دوره آموزشی ثبت نام شده توسط شخص به عضو بر اساس بند 3 ماده 7 دستورالعمل رتبهبندی شرکتهای کارگزاری، رابط آموزشی معرفی شده توسط عضو میبایست مطابق راهنمای ذیل نسبت به تایید محل خدمت پرسنل شرکت خود در سامانه اقدام نمایند. پس از یکبار تایید، تخفیف مذکور به طور خودکار در فاکتور دورهها برای ایشان لحاظ خواهد شد. رابط آموزشی فردی است که توسط مدیرعامل شرکت عضو به منظور بهره مندی از تخفیف ثبت نام در دوره های آموزشی از مدیران میانی شرکت عضو انتخاب شده است.
نکته1: سامانه بر اساس خود اظهاری بوده و شخص مورد نظر میبایست پس از خروج از یک شرکت توسط رابط آموزشی و یا خود شص از لیست شرکت سابق خود خارج شود. شخص با انتخاب محل خدمت جدید در کارتابل رابط آموزشی محل خدمت جدید جهت تایید و یا عدم تایید قرارخواهد گرفت.
نکته2:رابط آموزشی میبایست وضعیت استخدامی پرسنل شرکت را به صورت مکرر و در فواصل زمانی معین بررسی نموده و ورود و خروج پرسنل از شرکت را ثبت نماید. در صورت عدم رعایت موارد مطرح شده، لحاظ نشدن امتیاز آموزشی شخص وابسته به عضو به عهده شرکت بوده و کانون مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
نکته2:چنانچه شخص وابسته به عضو محل خدمت خود را درج نکرده باشد و یا توسط نماینده آموزشی تایید نشده باشند و اقدام به ثبتنام نمایند فاکتور صادر شده مشمول تخفیف نشده و هزینه دوره به صورت کامل دریافت میگردد. همچنین امتیاز دوره آموزشی ثبت نام شده به عضو تعلق نخواهد گرفت.
نکته3: پس از تایید جهت بروزرسانی وضعیت محل خدمت لازم است شخص وابسته به عضو یکبار از پروفایل آموزشی خود خارج شده و مجدد وارد شود. حتما از وضعیت تایید محل خدمت دانشپذیر پس از ورود به پروفایل مطمئن شوید. همچنین قبل از پرداخت وجه با مشاهده صورتحساب از درج تخفیف مطمئن شده و سپس نسبت به پرداخت اقدام فرمایید. در صورتی که دانشپذیر مبلغ دوره را بدون بررسی اعمال تخفیف به صورت کامل پرداخت نماید مبلغ تخفیف به حساب ایشان عودت داده نخواهد شد و مسئولیتی در این خصوص متوجه کانون نخوهد بود.
راهنمای تصویری تایید محل خدمت: (توسط نماینده آموزشی)
افرادی که به عنوان رابط آموزشی انتخاب شدهاند در پروفایل خود دسترسی به زیر منو "اشخاص حقوقی"دارند از این منو وارد صفحه "لیست شرکتها" شوید.
در این لیست نام شرکت خود را مشاهده میکنید، با کلیک بر روی "اطلاعات بیشتر" دو گزینه قابل مشاهده است.
5. با استفاده ازگزینه (مشاهده اطلاعات/بروزرسانی) اطلاعات شرکت را بروزرسانی و در انتهای صفحه با استفاده از "بروررسانی" اطلاعات را ذخیره نمایید.
6. از طریق گزینه (لیست نفرات) اعضای شرکت قابل مشاهده هستند. در لیست نفرات، اسامی و اطلاعات افرادی که در شرکت شما مشغول به کار هستند نمایش داده میشود که شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، وضعیت پرونده آموزشی، وضعیت در سامانه، وضعیت محل خدمت و بروزرسانی اطلاعات افراد میباشد.
7. با استفاده از گزینه "بروزرسانی وضعیت" فرم اطلاعات هر فرد برای شما نمایش داده میشود که شامل مشخصات فردی و تحصیلی و ..... میباشد.
8. پس از بررسی اطلاعات فرد و صحتسنجی آن، در قسمت انتهای فرم تیک گزینه محل خدمت را درج و با استفاده از گزینه بروزرسانی آن را ذخیره نمایید.
9. پس از تایید محل خدمت، ستون وضعیت محل خدمت از حالت "عدم تایید" به "تایید شده" تغییر می یابد و فرد میتواند از تخفیفهای دورههای آموزشی کانون استفاده نماید.