Image
دوشنبه 1403/02/17   |   ورود / عضویت

مدیریت تجربه مشتری در بازارهای مالی (CEM)

Customer Experience Management

1403-02-05   ●   نظرات : 0   ●   پرسش ها : 0   ●   بازدید :113
(0 رای) 0
  • دپارتمان:دوره های عمومی بازار سرمایه
  • گروه:اداری و سازمانی
  • کد: 140305101943-1455-2
  • مدت / تعداد جلسات:6 ساعت / 2 جلسه
  • مجری: کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
  • ویژه: بانوان - آقایان
  • شیوه برگزاری: مجازی - وب کنفرانس
  • شیوه آزمون:بدون آزمون / حضور در دوره
  • تاریخ اجرای دوره1403-03-20  الی  1403-03-22
  • شعبه:مرکز آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
  • ثبت نام ویژه: آزاد
معرفی مختصر

در بازارهای مالی به شدت رقابتی امروز که اکثر بازارها پر ریسک و سرشار از عدم اطمینان هستند و تهدید ورود رقبای جدید بسیار جدی است، کسب‌و‌کارها به منظور بقا و رشد یافتن، نیازمند رویکردهای نوین بازاریابی هستند. مدیریت تجربه مشتریان (Customer Experience Management) یا به اختصار CEM، یکی از همین رویکردهای نوین جهت ارتقای سهم بازار است. تجربه مشتری (Customer Experience)، به عنوان درک آگاهانه یا ناخودآگاه مشتریان کسب‌و‌کار شما، از رابطه آن‌ها با برند شما تعریف می‌کند. این ادراک، ناشی از همه تعاملات مشتریان با برند شما در چرخه عمر مشتریان (Customer Life Cycle) است.

هدف مدیریت تجربه مشتری، ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به‌طوری‌که مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار می‌کند، در ذهن خود قضاوتی را از سازمان شکل می‌دهد که یا منجر به بازگشت وی به سازمان برای تعامل و معامله  بیشتر و توصیه و معرفی شرکت به سایرین خواهد شد یا برعکس باعث احساس عدم رضایت و دلسردی وی می‌شود.

الزامات ثبت نام
  • شماره همراه
  • نام پدر
  • شماره شناسنامه
  • صادره از
  • تاریخ تولد
سحر گلکاری حق

سحر گلکاری حق

[  1403-03-20  ] جلسه 1 : سحر گلکاری حق

17:00:00  الی  20:00:00

[  1403-03-22  ] جلسه 2 : سحر گلکاری حق

17:00:00  الی  20:00:00
 

پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*