Customer Experience Management
در بازارهای مالی به شدت رقابتی امروز که اکثر بازارها پر ریسک و سرشار از عدم اطمینان هستند و تهدید ورود رقبای جدید بسیار جدی است، کسبوکارها به منظور بقا و رشد یافتن، نیازمند رویکردهای نوین بازاریابی هستند. مدیریت تجربه مشتریان (Customer Experience Management) یا به اختصار CEM، یکی از همین رویکردهای نوین جهت ارتقای سهم بازار است. تجربه مشتری (Customer Experience)، به عنوان درک آگاهانه یا ناخودآگاه مشتریان کسبوکار شما، از رابطه آنها با برند شما تعریف میکند. این ادراک، ناشی از همه تعاملات مشتریان با برند شما در چرخه عمر مشتریان (Customer Life Cycle) است.
هدف مدیریت تجربه مشتری، ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، بهطوریکه مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار میکند، در ذهن خود قضاوتی را از سازمان شکل میدهد که یا منجر به بازگشت وی به سازمان برای تعامل و معامله بیشتر و توصیه و معرفی شرکت به سایرین خواهد شد یا برعکس باعث احساس عدم رضایت و دلسردی وی میشود.
[ 1403-03-27 ] جلسه 1 : سحر گلکاری حق
[ 1403-03-29 ] جلسه 2 : سحر گلکاری حق
پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*