1- ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شده و از قسمت "پشتیبانی" ، "ارسال تیکت" را انتخاب بفرمایید. (در صورتی که تاکنون ثبت نام نکردهاید، راهنمای ثبت نام را مشاهده بفرمایید)
2- در پنجره باز شده با انتخاب عنوان پیام (شماره 2) و موضوع تیکت (شماره 3) متن پیام(شماره 4) خود را تایپ کرده و در صورت وجود پیوست (شماره 5) ثبت تیکت نمایید.
نکته: نماینده آموزشی اشخاص حقوقی میتوانند در قسمت "ویژه شرکت/سازمان" (شماره 1) تیکت خود را از طرف سازمان محل خدمت خود ارسال نمایند.
3- جهت پیگیری تیکت خود به منوی "پشتیبانی" مراجعه کرده و "مشاهده تیکت" را انتخاب کنید.
4- در پنجره باز شده وضعیت تیکت خود را بررسی کرده و اقدام به مشاهده یا پاسخ به آن فرمایید.