Exclusive training package for customer affairs expert
معرفی دوره
یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و کارشناسان با مهارتهای ارتباطی، درک مشکلات مشتریان و تکنیکهای نحوه برخورد با مشتریان آشنا خواهند شد.یکی دیگر از مهارتهای بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارتهای مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راههای ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن میباشد.انجام هرکاری نیازمند دانستن مهارتهای مربوطه میباشد، برای مذاکره تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارتهای آن را بیاموزید. به رسمیت شناختن مشتری یکی از اصول اولیه در پاسخگویی به تلفن است. و در نهایت نقش مذاکره است که سبب موفقیت و اثر بخشی در برخورد با مشتریان و رضایتمندی آنها خواهد شد.برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده موفق و حرفهای، راهکارها، اصول و تکنیکهای مختلفی وجود دارد که بایستی آنها را بیاموزیم.
اهمیت دوره
اهمیت از اجرای دوره تقویت و ایجاد مشتری مداری درسازمان آموزش نحوه برخورد با مشتریان تغییر دیدگاه کارمندان و مدیران نسبت به مشتری و موضوع مشتری مداری شناخت ویژگیهای کارمندان و مدیران مشتری مدار در هنگام استخدام مخاطبان با تکنیکها و مهارتهای حرفهای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر میباشد.
دروس دوره
مدرس دوره
صادق فراهانی مدرس اتاق بازرگانی ایران
روزهفته | تاریخ | نام دوره | ساعت |
پنجشنبه | 1401/09/17 | مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان(جلسه1) | 14-17 |
پنجشنبه | 1401/09/24 | مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان (جلسه2) | 14-17 |
پنجشنبه | 1401/10/01 | مهارتهای مکالمه تلفنی موفق با مشتری (جلسه3) | 14-18 |
پنجشنبه | 1401/10/08 | فنون و هنر مذاکره موفق (جلسه4) | 14-18 |
تمامی پرسنل شرکتها وسازمانهای خصوصی و دولتی
کارشناسان و کارمندان اداری، منابع انسانی، پرسنل مرکز تماس
و علاقهمندانی که میخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه ارتباط موثر افزایش دهند.
[ 1401-09-17 ] جلسه 1 : صادق فراهانی
[ 1401-09-24 ] جلسه 2 : صادق فراهانی
[ 1401-10-01 ] جلسه 3 : صادق فراهانی
[ 1401-10-08 ] جلسه 4 : صادق فراهانی
پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*