Image
پنجشنبه 1401/09/17   |   ورود / عضویت

بسته آموزشی اختصاصی کارشناس امور مشتریان (نوبت1- آنلاین)

Exclusive training package for customer affairs expert

1401-09-06   ●   نظرات : 0   ●   پرسش ها : 0
(1 رای) 5
  • دپارتمان:دوره های عمومی بازار سرمایه
  • دوره: بسته آموزشی اختصاصی کارشناس امور مشتریان
  • کد: 140105183-423-2
  • مدت / تعداد جلسات:14 ساعت / 4 جلسه
  • مجری: کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
  • ویژه: بانوان - آقایان
  • شیوه برگزاری: مجازی - وب کنفرانس
  • تاریخ اجرای دوره1401-09-17  الی  1401-10-08
  • ارائه گواهینامه: دارد
  • شعبه:مرکز آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار
  • ثبت نام ویژه: آزاد
معرفی مختصر

معرفی دوره

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و کارشناسان با مهارت‌های ارتباطی، درک مشکلات مشتریان و تکنیک‌های نحوه برخورد با مشتریان آشنا خواهند شد.یکی دیگر از مهارت‌های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت‌های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راه‌های ارتباطی که امروزه بسیار فراوان شده، ارتباط از طریق تلفن می‌باشد.انجام هرکاری نیازمند دانستن مهارت‌های مربوطه می‌باشد، برای مذاکره‌ تلفنی مطلوب نیز بایستی مهارت‌های آن را بیاموزید. به رسمیت شناختن مشتری یکی از اصول اولیه در پاسخگویی به تلفن است. و در نهایت نقش مذاکره است که سبب موفقیت و اثر بخشی در برخورد با مشتریان و رضایتمندی آنها خواهد شد.برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده‌ موفق و حرفه‌ای، راهکارها، اصول و تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که بایستی آنها را بیاموزیم.

اهمیت دوره

 اهمیت از اجرای دوره تقویت و ایجاد مشتری مداری درسازمان آموزش نحوه برخورد با مشتریان تغییر دیدگاه کارمندان و مدیران نسبت به مشتری و موضوع مشتری مداری شناخت ویژگی‌های کارمندان و مدیران مشتری مدار در هنگام استخدام مخاطبان با تکنیک‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای ارتباط با مشتریان جهت افزایش وفاداری مشتریان و فروش بیشتر می‌باشد.

  • تقویت و ایجاد مشتری مداری درسازمان
  • آموزش نحوه برخورد با مشتریان
  • تغییر دیدگاه کارمندان و مدیران نسبت به مشتری و موضوع مشتری مداری
  • تقویت فن بیان
  • جلب اعتماد مخاطب از طریق تلفن
  • تشخیص تیپ شخصیتی افراد براساس سرعت بیان افراد، صدای آن ها و پرسش هایی که می پرسید
  • ایجاد رابطه های بلند مدت در ارتباطات اجتماعی و کاری
  • ایجاد قدرت دائمی در مذاکرات کاری و اجتماعی
  • پیش بینی جلسات با توجه به زبان بدن
  • تبدیل مذاکرات بد به مذاکرات برد برد
  • افزایش قدرت نفوذ کلام

دروس دوره

  • مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان
  • مهارت‌های مکالمه تلفنی موفق با مشتری
  • فنون و هنر مذاکره موفق

مدرس دوره

صادق فراهانی مدرس اتاق بازرگانی ایران

روزهفتهتاریخنام دورهساعت
پنجشنبه1401/09/17مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان(جلسه1)14-17
پنجشنبه1401/09/24مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان (جلسه2)14-17
پنجشنبه1401/10/01مهارت‌های مکالمه تلفنی موفق با مشتری (جلسه3)14-18
پنجشنبه1401/10/08فنون و هنر مذاکره موفق  (جلسه4)14-18

 

مخاطبین

تمامی پرسنل شرکت‌ها وسازمان‌های خصوصی و دولتی
 کارشناسان و کارمندان اداری، منابع انسانی، پرسنل مرکز تماس
 و علاقه‌مندانی که می‌خواهند دانش و مهارت خود را درحوزه ارتباط موثر افزایش دهند.

دروس
- مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتریان | شهریه : 3,900,000 ريال
- مهارت‌های مکالمه تلفنی موفق با مشتری | شهریه : 2,600,000 ريال
- فنون و هنر مذاکره موفق | شهریه : 2,600,000 ريال
صادق فراهانی

صادق فراهانی

صادق فراهانی

صادق فراهانی

صادق فراهانی

صادق فراهانی

[  1401-09-17  ] جلسه 1 : صادق فراهانی

14:00:00  الی  17:00:00

[  1401-09-24  ] جلسه 2 : صادق فراهانی

14:00:00  الی  17:00:00

[  1401-10-01  ] جلسه 3 : صادق فراهانی

14:00:00  الی  18:00:00

[  1401-10-08  ] جلسه 4 : صادق فراهانی

14:00:00  الی  18:00:00
 

پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*