Practical principles of labor law
یکی از اصلیترین مواردی که هر کارفرما یا مدیری در هر کسب و کاری باید فرا گیرد شناخت قانون کار و قوانین تامین اجتماعی است زیرا براساس بررسیهای انجام شده مشخص شده است که حدود 70 درصد مجازات کارفرمایان و مدیران در هر سازمانی عدم کسب اطلاعات کافی درخصوص قانون کار است. شاید یکی از چالشبرانگیزترین مشکلات در سازمانهای بزرگ کنترل کارمندان و نیروهای آن سازمان است. کارفرمایان باید بتوانند نیاز کارکنان را شناسایی و آن را رفع کنند. لذا کوچکترین مشکلی در این زمینه عدم رضایت آنان را به همراه میآورد.
از این رو قوانین تامین اجتماعی و قانون کار و شناخت کافی از آن و آثار و تعهدات آن موجب میشود مدیران و شرکتها روابط خود با نیروی انسانی را به گونهای تنظیم نمایند که هم پاسخگوی نیازمندیها و تعهدات نیروی انسانی باشند و هم رضایت نیروی انسانی و بهره وری مستمر و سوددهی پایدار را برای سازمان خود تضمین کنند.
[ 1404-02-08 ] جلسه 1 : علی آقامیری
[ 1404-03-01 ] جلسه 2 : علی آقامیری
پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*