Accepting orders from securities customers
لطفا ابتدا اطلاعیه را به طور کامل مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. (برای مشاهده کلیک کنید)
نکته1: باتوجه به اینکه سامانه به طور هوشمند دروس لازم برای شما را انتخاب میکند افرادی که خواهان معافیت از دروس مشترک هستند، تنها در صورتی مشمول آن خواهند شد که تصویر مدارک حرفهای خود را در سامانه بارگذاری کرده باشند.(جهت مشاهده راهنما بارگذاری مدارک کلیک کنید)
نکته2:بارگذاری تصویرکارشناسی(یا بالاتر) یا دیپلم کامپیوتر یا دیپلم سایر رشته ها به همراه ICDL سطح 1 یا یکسال سابقه کار (جهت ثبتنام دوره های پذیرش)، تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول شناسنامه و عکس پرسنلی الزامی است و در صورت نقص مدرک ثبت نام شما در حالت رزرو قرار خواهد گرفت (جهت مشاهده راهنما کلیک کنید)
نکته3 : اشخاص وابسته به اعضا تنها در صورت تایید توسط نماینده آموزشی محل خدمت خود شامل تخفیف ویژه اعضا خواهند شد.(جهت مشاهده راهنما کلیک کنید)
نکته4: آزمون به صورت حضوری و در شهر تهران (مرکز آزمون کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار) برگزار خواهد شد.
گواهینامه کاربردی پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار اولین مدرک کاربردی کانون است که ذیل ضوابط "برگزاری دورههای آموزش حرفهای و صدور گواهینامه کاربردی توسط کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار" تعریف شده است. این ضوابط در راستای تحقق رسالتهای حرفهای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مبنی بر توانمندسازی اشخاص وابسته به اعضا، افزایش مهارتهای عملی آنها، انتقال دانش کاربردی و مستندسازی آن در قالب دورههای آموزش حرفهای و با هدف استاندارد نمودن تصدی برخی از سمتها در شرکتهای کارگزاری در اردیبهشت ماه سال 1391 به تصویب هیات مدیره کانون رسید.
دوره آموزش حرفهای و مواد درسیِ "گواهینامه کاربردی پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار" حاصل فرآیند یک ساله فعالیت کارشناسی در کانون است که با هدف غنا بخشیدن به برنامه آموزشی کارکنان بخش پذیرش شرکتهای کارگزاری عضو، تهیه و تدوین گردیده است و از آبانماه سال 1391 در معرض بهرهبرداری قرار گرفته است. برنامه آموزشی این گواهینامه با ترویج استانداردهای شغلی سمت پذیرش در شرکتهای کارگزار عضو، متعهد به کاهش و تقلیل آن دسته از ریسکهای حرفهای کارگزاران است که عموما به جهت عدم آگاهی یا اهمال توسط بخش پذیرش در این شرکتها به عنوان معبر ورودی مشتریان، متوجه کسب و کار کارگزاری در بورسها میگردد و بعضاً موجب خسارتهای جبران ناپذیر میگردد. مواردی نظیرِ عدم بررسی صحیح اوراق هویتی مشتریان، عدم بررسی سفارشهای مشتری، ارائه مشاوره از روی درخواست خرید یا فروش یک مشتری به مشتری دیگر، پاسخگویی نامناسب به درخواستهای مشتریان و مانند این از مواردی است که هریک به تنهایی میتواند منشا زیان، تخلف، سوء شهرت و از دست دادن گروهی از مشتریان گردد.
برنامه آموزشی حاضر پیشگیری از چنین مواردی را سرلوحه تعهدات خود میداند و سعی دارد در یک فرآیند آموزشی منظم به صورت کاملا کاربردی و مبتنی بر تجارب کسب شده در شرایط واقعی حرفه، با نگاهی آسیبشناسانه دانش شغلی و مهارتهای عملی مخاطبان را بهبود بخشد.
تاریخ آزمون: 1401/11/06
برنامه زمانی:
کارکنان بخش پذیرش شرکتهای کارگزاری عضو و سایر علاقهمندان
لازم به ذکر است برای اخذ مجوز مرکز تماس دریافت تلفنی سفارشات از سازمان بورس و اوراق بهادار، ارائه گواهینامه کاربردی کانون شرط لازم محسوب میگردد.
[ 1401-10-22 ] جلسه 1 : فهیمه شفیع پور
[ 1401-10-23 ] جلسه 2 : فهیمه شفیع پور
[ 1401-10-04 ] جلسه 3 : سید محمدرضا حسینی
[ 1401-10-11 ] جلسه 4 : سید محمدرضا حسینی
[ 1401-10-13 ] جلسه 5 : سید محمدرضا حسینی
[ 1401-10-16 ] جلسه 6 : احسان احد مطلقی
[ 1401-10-16 ] جلسه 7 : احسان احد مطلقی
[ 1401-10-23 ] جلسه 8 : احسان احد مطلقی
[ 1401-10-08 ] جلسه 9 : مریم دباغی
[ 1401-10-08 ] جلسه 10 : مریم دباغی
[ 1401-10-15 ] جلسه 11 : مریم دباغی
[ 1401-10-15 ] جلسه 12 : مریم دباغی
[ 1401-10-22 ] جلسه 13 : مریم دباغی
پرسش های خود را از طریق فرم زیر ارسال فرمایید .
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند*